اگر شما یک دفتر اداری داشته باشید، روی میز هر کدام از کارمندان یک تلفن قرار دارد که سیستم سانترال روی آن نصب شده است و میتوان چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد.

اگر شما در شرکت تان ۱۰ خط شهری داشته باشید در حالت عادی احتیاج به ۱۰ عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد برای رفع این مشکل معمولا شرکت های سنتی از تلفن های سانترال استفاده می‌کنند.

سانترال مجازی

سانترال

از دیگر موارد استفاده سانترال این است که میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط داشته باشید یا اینکه هر خطی به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی منتقل شود.

شناسایی مخاطب قبل از اینکه پاسخ تماس تلفنی او داده شود یکی از نقاط عطف ارتباط با مشتریان به صورت تلفنی است. امکان شناسایی مشتری همراه با اطلاعات درج شده در پرونده او یکی مهمترین عواملی است که در بر قراری ارتباط با مشتری مهم می باشد.

تماس پرداز اوج با گزارش گیری از تماس های کارکنان و مانیتورینگ کلیه خطوط این امکان را دارد که سازمان‌ها با استفاده از آن می‌توانند بهره‌وری کارکنان را اندازه‌گیری و پایش کنند. کاربران می‌توانند معیارها را بر اساس ساعت، روز یا هفته بررسی کنند یا گزارش‌های خلاصۀ مدیریت تماس را بر مبنای داده‌های ساعتی مرور کنند.

منبع: نرم افزار سانترال https://www.owj.io/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2


رومه آنلاین

نرم افزار سانترال چیست؟

با توجه به سن کودکان باید نوشت افزار مورد نیاز آن ها را تهیه کنیم

سانترال ,تلفن ,یک ,خط ,روی ,های ,داشته باشید ,ارتباط با ,خط شهری ,را بر ,عدد تلفن

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


spelizovslam1978 fanoosikhial فروشگاه هلو Vivian's blog alan8wx61wl page Trick one سیر تحول Victor's notes توليد اپليکيشن و توليد سايت در افغانستان mikhakflovr